مریم سلطانی
شنبه 28 دی 1398 در ساعت 5 : 15 دقیقه زمان مطالعه : 4

اغلب ما خانم‌ها زمانی که قصد خرید محصولی را داریم، در همه شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام به دنبال مدل‌های مختلف آن محصول و از همه مهم‌تر نظرات افراد مختلفی که آن محصول را استفاده کرده‌اند، هستیم و همه پیج‌های مختلف را برای پیدا کردن مدل‌های مورد نظرمان زیر و رو می‌کنیم. در این مواقع به این موضوع فکر می‌کنیم  که کاش این امکان فراهم بود تا همه محصولات مورد نیازمان را در یک برنامه و به صورت یک جا ببینیم  تا بتوانیم راحت‌تر تصمیم بگیریم.

اپلیکیشن دنایلند، یک اپلیکیشن مناسب برای خرید خانم‌هاست، اپلیکیشنی که شما می توانید هم‌زمان همه محصولات مورد نیاز خودتان را هم زمان ببینید و از نظرات دیگران در مورد آن باخبر شوید و از همه مهم‌تر با فروشنده مستقیما ارتباط برقرار کنید و محصول را بخرید. همچنین اگر علاقمند به خرید حضوری هستید می‌توانید از طریق آدرسی که در صفحه مربوط به محصول مورد نظرتان آورده شد و استفاده از نقشه به راحتی به محل فروش محصول برسید.

در دنایلند شما قادرید همه نیازهای خود را تهیه کنید از لباس، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم سنتی و صنایع دستی، خوراکی، موادغذایی گرفته تا جاهای دیدنی و تفریحی.  دنایلند همراه همیشگی شما برای خریدها و تفریحتان است و هرجا که نیاز به یک همراه دارید و دنبال راه حلی برای خریدتان هستید می‌توانید به دنایلند اطمینان کنید و از ویژگی ها و مزایایش استفاده نمایید.

علاوه بر تمامی این موارد دنایلند به شما این امکان را می‌دهد تا با امتیاز دادن و کامنت گذاشتن برای آگهی‌های مختلف، امتیاز جمع کنید و با ارسال لینک محصول مورد علاقه خود برای دوستانتان و تشویق آنها برای ورود به اپلیکیشن،  از طریق لینک ارسالیتان  امتیاز ویژه ای کسب کنید. در انتها با تبدیل امتیاز خود در پروفایل کاربری، آنها را تبدیل به جایزه کنید.

شنبه 28 دی 1398 در ساعت 5 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 ) | تعداد اشتراک گزاری مطلب ( 65 )

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :