ملیکا فرد
شنبه 28 دی 1398 در ساعت 23 : 20 دقیقه زمان مطالعه : 5

یکی از ویژگی ها و مزیت‌های مهم اپلیکیشن دنایلند، "نشان کردن" آگهی است. زمانی که شما از محصول و یا مکان گردشگری خاص در اپلیکیشن خوشتان آمد می‌توانید، آن را "نشان" کنید و با این کار آگهی وارد لیست آگهی‌های نشان شده‌تان می‌شود و بدین ترتیب از مزیت‌های نشان آگهی که در زیر عنوان شده استفاده کنید:

1- زمانی که در فاصله کمتر از 500 متر از آگهی قرار دارید، اپلیکیشن به شما پیغام می دهد که شما در چند متری آگهی مورد نظر خود هستید و می‌توانید با رفتن به آن محل محصول مورد نظرتان را خریداری کنید و یا از محل دیدنی مورد نظرتان بازدید کنید.

نکته: لازم به ذکر است که این قابلیت ویژه تنها در زمانی برای شما فعال خواهد شد که که درهنگام نصب اپلیکیشن اجازه دسترسی جغرافیایی (GPS) خود را به آن بدهید.

2- اگر آگهی نشان شده شما دارای تخفیف باشد درست یک روز قبل از اتمام تاریخ تخفیف محصول، به شما پیغام هشداری می آید که تا یک روز دیگر تخفیف آگهی موردنظرتان به اتمام میرسد و در صورت تمایل میتوانید قبل از اتمام تاریخ تخفیف، از تخفیف آگهی استفاده نمایید.

در واقع با نشان کردن آگهی، شما دنایلند را دستیار خرید خود می کنید تا در مواقع موردنیاز به شما اطلاع رسانی کرده تا بتوانید از فرصت هایی که برای خرید محصول مورد نظر خود دارید نهایت استفاده را داشته باشد.

نشان کردن آگهی

 

شنبه 28 دی 1398 در ساعت 23 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 ) | تعداد اشتراک گزاری مطلب ( 27 )

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :