مریم سلطانی
شنبه 28 دی 1398 در ساعت 5 : 15 دقیقه زمان مطالعه : 8

در مقاله و ویدئو زیر نحوه ثبت آگهی در اپلیکیشن دنایلند توضیح داده می‌شود. برای ثبت آگهی باید به این ترتیب عمل کنید:

1-      بعد از ورود و ثبت نام در اپلیکیشن دنایلند شما با زدن دکمه " + " که در قسمت پایین و وسط صفحه قرار دارد وارد صفحه ایجاد آگهی می شوید، اطلاعات صفحه اول از قبیل نام محصول، دسته بندی محصول، قیمت و توضیحات محصول را وارد کرده و در صورتی که محصول شما در بازه زمانی خاص دارای تخفیف ویژه هست مبلغ تخفیف و تاریخ انقضا تخفیف را نیز اضافه می کنید و بعد از پرکردن این صفحه دکمه ادامه را میزنید و وارد مرحله آپلود محصول میشوید.

2-      در این قسمت، هم میتوانید با دوربین موبایل خود از محصول مورد نظر عکس گرفته و بارگزاری کنید و هم میتوانید تصاویر محصول که در گالری موبایلتان وجود دارد استفاده کنید. شما تنها قادر به بارگذاری 3 عکس از محصول هستید. پس از بارگزاری تصاویر با زدن دکمه ادامه وارد مرحله آدرس محل فروش محصول میشوید.

3-      در این مرحله شما باید آدرس دقیق محل فروش محصول را تایپ کرده و در نقشه موجود محل دقیق را نشانه گذاری و انتخاب کنید و در نهایت با زدن دکمه ادامه وارد مرحله نهایی ورود اطلاعات تماس میشوید.

4-      در این مرحله اطلاعات تماس از قبیل شماره تماس، لینک خرید محصول از وب سایت، اینستاگرام و تلگرام را وارد می کنید و در انتها دکمه ارسال را میزنید.

5-      در این مرحله آگهی شما ثبت شده و در صف تایید کارشناس کنترل کیفیت دنایلند قرار می گیرد و در صورتی که آگهی شما براساس قوانین و مقررات دنایلند نوشته شده و هیچ مشکلی نداشته باشد ظرف مدت کمتر از 15  دقیقه تایید شده و در اپلیکیشن انتشار می یابد.

پس از انتشار آگهی در قسمت آگهی های من موجود در پروفایل خود میتوانید از قابلیت هایی مثل موشک کردن، ویترین، ادیت، حذف استفاده کنین و همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت مشاهده آمار عملکردی ، آمار بازدید و سایر اطلاعات مورد نیاز آگهی خود را مشاهده کنید.

آموزش ایجاد آگهی در اپلیکیشن دنایلند


شنبه 28 دی 1398 در ساعت 5 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 ) | تعداد اشتراک گزاری مطلب ( 45 )

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :